Imprezy masowe

WAŻNE INFORMACJE:

Miejsce złożenia wniosku:

  • Sekretariat lub Dział Rozwoju i Promocji Sportu w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Sosnowcu (ul. 3-go Maja 41, poniedziałek – piątek w godzinach od 7:30 do 15:30).

Termin złożenia wniosku:

  • Nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy masowej/imprez masowych organizowanych cyklicznie.
  • Termin, o którym mowa powyżej, może zostać skrócony do 14 dni w wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy potrzeba organizacji imprezy masowej wynika z przyczyn nagłych oraz jeżeli charakter imprezy masowej odpowiada przeznaczeniu obiektu określonemu w projekcie budowlanym tego obiektu.

Termin złożenia opinii o niezbędnej wielkości sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy masowej, zastrzeżeniach do stanu technicznego obiektu/terenu oraz o przewidywanych zagrożeniach oraz instrukcji postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej:

  • Niezwłocznie, jednak nie później niż na 14 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy masowej.
  • W przypadku złożenia wniosku w terminie skróconym do 14 dni - niezwłocznie.

Opłaty:

  • Opłata skarbowa za wydanie decyzji administracyjnej: 82,00 zł.
  • Opłata skarbowa za ustanowienie pełnomocnika: 17,00 zł.

Wpłaty z tytułu opłaty skarbowej można dokonać na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Sosnowcu o numerze: 68 1020 2313 0000 3402 0579 4997 .  Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej należy załączyć do wniosku.

Załączniki